vereee vereee .

vereee

مراحل واردات از دبي

مراحل واردات از دبي

واردات محصولات دبي از صفر تا صد يكي از مواردي است كه بيشتر افراد بايد ياد بگيرند. براي موفقيت در واردات و صادرات، داشتن تمام دانش روز در اين زمينه ضروري است.

 

علاوه بر اين، بايد قوانين و مقررات محلي كه قرار است وارد آن شويد را بدانيد. دانستن اين موارد به كسب و كار شما كمك زيادي مي كند. امارات متحده عربي، جايي كه شهر دبي در آن قرار دارد، به طور مداوم قوانين جديدي را براي تجارت معرفي مي كند. ما آنها را در اينجا پوشش خواهيم داد، پس با ما همراه باشيد.

 

 

 

دبي از نظر جغرافيايي در جنوب خليج فارس واقع شده و بيشتر آن خشك و بياباني است.

 

از طرفي جالب است بدانيد كه تجارت در اين شهر براي همه رايگان است. شما مي توانيد به راحتي با امارات براي صادرات و واردات محصولات خود مذاكره كنيد.

 

27 منطقه آزاد تجاري در امارات وجود دارد. به همين دليل است كه تجارت در اين كشور چندان سخت نيست، اما اين كشور نيز مانند ساير كشورها قوانين خاص خود را در اين زمينه دارد. بنابراين دانستن واردات صفر تا صد از دبي براي موفقيت در اين صنعت لازم و ضروري است.اطلاعات بيشتر: كسب و كار در دبي

 

مهمترين محصولات صادراتي و وارداتي دبي

يكي از مهمترين صادرات دبي نفت خام و پس از آن خودرو و لوازم خانگي است. مراحل واردات از دبي

 

هر كدام از اين اقلام براي دبي اهميت ويژه اي دارند اما ساير اقلام از نظر واردات داراي اهميت هستند مانند:

 

واردات سنگ هاي قيمتي و خاص

ماشين آلات و تجهيزات صنعتي و قطعات يدكي اين تجهيزات

آهن و فولاد

مواد پلاستيكي، هزينه واردات كالا از دبي

من از دبي محصولات خواهم آورد.

مهمترين اقلام وارداتي از دبي

چگونه از دبي ايران را وارد كنيم؟

ايران با دبي كالاهاي زيادي وارد و صادر مي كند. طبق آمار به دست آمده اين حجم صادرات و واردات به 80 درصد مي رسد كه بيشتر آن مربوط به خودرو است. حجم كالاهاي وارداتي از امارات به 7 ميليون تن مي رسد.

 

اين كشور قوانين واردات و صادرات خاصي دارد و از نظر اقتصادي بسيار قوي است.

بسياري از محصولات غير اصل از چين به دبي حمل مي شوند. تجار ايراني در هنگام خريد اين گونه محصولات بايد به نكات زيادي توجه كنند تا بتوانند كالاي اصلي را از تقلبي تشخيص دهند. براي اينكه در دام محصولات تقلبي نيفتيد و محصولات اورجينال را خريداري كنيد، بايد به نمايندگي هاي رسمي هر يك از فروشگاه هاي زنجيره اي در دبي مراجعه كنيد.همچنين مي توانيد براي مشاهده ليست تمامي نمايندگي ها و فروشگاه هاي مجاز براي خريد محصول مورد نظر خود به اتاق بازرگاني دبي مراجعه كنيد. مراحل واردات از دبي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۰:۱۳ توسط:vereee موضوع: نظرات (0)